Pagina's

donderdag 8 december 2016

New Product 2017 - Moka Coffee Bar - Made In Italy

We are very glad to present you our new born product called MOKA.



This model is available in two different versions : 
•       MOKA 01: hight 520 cm - wide 300 cm
•       MOKA 02 ON WHEELS: hight 240 cm - wide 180 cm



It’s perfect for indoors and outdoors, totally customizable inside with extra equipment, and branded outside. 



Ask us a free quote, your Business can’t wait!!    

All the products are 100% “Made in Italy”.

Yours faithfully,

Sales Dep.



Voor meer informatie en direct contact kunt u uw inhoudelijke aanvraag 
naar ons MAILEN!

maandag 5 december 2016

Gemeentelijk Experiment Foodtrucks: wat vinden de experts?

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn: Rotterdam start een experiment met foodtrucks. Gedurende één jaar komen er drie locaties beschikbaar in de stad, waar je bij wisselende foodtrucks een straathap kunt halen. Leuk idee, maar gaat het ook werken? We vroegen het aan de experts, de foodtruckhouders zelf. Een rondvraag.


Op dit moment mogen foodtrucks alleen tijdens een evenement of festival hun waren aan de man brengen. De gemeente wil hier verandering in brengen door op enkele locaties in de stad te experimenteren met standplaatsen, waar verschillende foodtrucks tijdelijk mogen staan. ‘Ik verwacht dat de foodtrucks een positieve uitwerking op de levendigheid en aantrekkelijkheid van de stad hebben,’ aldus wethouder Maarten Stuijvenberg. Wij maakten een rondje langs enkele Rotterdamse foodtruckhouders om te zien of zij het enthousiasme van de wethouder delen.


DANIEL VAN DER STEL

Oprichter van Old Scuola Pizza, de eerste foodtrucker ooit genomineerd voor de FD Gazellen award.

Ik vind dat dit soort initiatieven op het gebied van food echt een aanwinst zijn voor de stad. Ik denk alleen wel dat er gewaakt moet worden voor de situatie waarin de foodtrucks worden gezien als hekwerk of leuke eyecatchers. We leven in Rotterdam, niet in New York. Rotterdammers zijn veel minder van het buiten-huis-leven en zien dit als een welkome aanvulling, maar zijn nog steeds erg gesteld op hun boterham met pindakaas. Ik zet dan ook mijn vraagtekens bij de rentabiliteit van deze pilot voor de foodtruckers. Ik denk wel dat het zou kunnen werken in grote kantoorgebouwen recht voor de ingang, net zoals je in New York ziet. Als je dan voor afwisseling zorgt in foodtrucks volgens een vast schema, vooral bij de lunch.

Lees het gehele artikel op DE BUIK VAN ROTTERDAM.


donderdag 1 december 2016

Antwerpse horeca: “Foodtrucks en pop-ups zorgen voor veel frustraties”

De Antwerpse horeca heeft een nieuw platform: Horeca Antwerpen Gaat Lokaal. 
Met een eerste vergadering werden de krachten gebundeld, maar ook de klachten. 


Want er zijn er nogal wat. 
Zo zorgen de vele werven voor frustratie, net als de foodtrucks en pop-ups. 
Woordvoerder Davy Brocatus wil nu tot een werkplan komen voor een “meer werkbare horecasector”.


In huisbrouwerij Pakhuis aan de Vlaamsekaai kwamen de Antwerpse horeca-ondernemers samen voor de lancering van het nieuwe platform. 
“De bedoeling was om Antwerpse horeca-ondernemers dichter bij mekaar te brengen en te bespreken hoe lokale problemen het best worden aangepakt”, zegt woordvoerder Davy Brocatus van Horeca Antwerpen.


De aanwezigen werden ingedeeld in drie groepen: één voor het Noord, één voor het Centrum en één voor het Zuid. 
“Uit de gesprekken kwam een aantal grote frustraties naar voor”, zegt Brocatus. 
“Zo zet de impact van de talloze wegenwerken in en rond Antwerpen bij veel ondernemers kwaad bloed. Ze vragen een betere signalisatie en een beter afgestemd openbaar vervoersaanbod.”


Verder zorgen ook de vele events, foodtrucks en pop-ups in onze binnenstad voor frustraties. 
“Vooral omdat die mensen ontsnappen aan de witte kassa, en vaak ook aan sociale controles en inspecties op de voedselveiligheid.”


Horeca Antwerpen neemt de opmerkingen en verbetervoorstellen van de ondernemers mee in een werkplan voor een meer werkbare horecasector. 
“Deze vergadering was enkel voor de zaken in postcode 2000, maar in de nabije toekomst trekken we ook naar de regio’s rondom de stad”, zegt Brocatus.


Lees het gehele artikel op de Gazet van Antwerpen